Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022

Εγώ κι εσύ θα γίνουμε ένα

Σε λαβύρινθους του νου
κάθε μέρα σεργιανώ
και ρωτώ για Σένα
τον Θεό
τον Πλάστη
τον Δημιουργό.
◈◈◈
Μήπως είσαι τελικά
κάτι μακρινό
κάτι δύσκολο,
ιερό
ακατάληπτο
που δεν κατανοώ,
έτη φωτός από μένα μακριά
εκεί ψηλά στ΄ ουράνια;
◈◈◈
Τόσα για Σένα γράφτηκαν
και ειπώθηκαν
μα σαν ο αλέκτωρ λάλησε τρις,
προδόθηκαν!
◈◈◈
Αν στη γη κατέβαινες
για άλλη μια φορά
θα μπορούσα τάχα να σ΄ αναγνωρίσω,
να σε ρωτήσω,
κι όλες τις απορίες μου να λύσω;
◈◈◈
- Μην με ψάχνεις στα μακρινά
ούτε εκεί ψηλά
άδικα προσπαθείς.
◈◈◈
- Στο "κουκούτσι" της ύπαρξης σου
μέσα θα με βρεις
έστω και λίγο αν Μου μοιάζεις,
θα θεωθείς.
◈◈◈
- Δες πως Εγώ σε αγαπώ
απροϋπόθετα, 
χωρίς αντάλλαγμα,
δίχως να κρατώ λογαριασμό.
◈◈◈
Εγωισμός κι αλαζονείες αν σταυρώσεις
την ψυχή σου θα λυτρώσεις.
όταν την καρδιά σου
εντελώς αδειάσεις,
από μίση, αδικία και ψέμα...

Εγώ κι εσύ θα γίνουμε ΕΝΑ. 

Από τη μαθήτρια της Α΄ Λκ Αν. Σα. 

 Δημιουργικές εργασίες μαθητών/τριών περιόδου 2021-22


Δεν υπάρχουν σχόλια: