Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022

Σε ευχαριστώ Χριστέ μου…

 Σε ευχαριστώ Χριστέ μου…

Το χέρι σου άπλωσες

να με βοηθήσεις να ξεφύγω

από τον μαύρο κόσμο που δημιούργησα

έναν κόσμο εγωισμού, κακίας και θλίψης.

Και τον δρόμο προς  τον παράδεισό σου

μου έδειξες

εκεί που όλα είναι γαλήνια. 

Στον παράδεισό σου μου έμαθες

για την συγχώρεση

για την αγάπη

για το φιλότιμο

και για τις αληθινές αξίες που κρύβονται

πίσω από του να δίνεις

χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα.

Μου έδειξες πως να αγαπώ

και να συγχωρώ. 

Σε ευχαριστώ Χριστέ μου

που φώτισες τον μαύρο κόσμο μου

με ένα φως που είχα τόσο ανάγκη.

Σε ευχαριστώ Χριστέ μου που μου έδωσες τον παράδεισό σου

για την κόλασή μου

Από τη μαθήτρια της Α΄ Λκ Να. Δι.

Δημιουργικές εργασίες μαθητών/τριών περιόδου 2020-21 - Τηλεκπαίδευση

Δεν υπάρχουν σχόλια: