Διδακτική Ενότητα 21η/ Β΄ Γ/σίου : η θεραπεία ενός παραλυτικού
Παιδιά σήμερα λέω να ασχοληθούμε με τέσσερα άρθρα καταπληκτικά. Έχοντας υπ΄ όψιν το θαυμάσιο απόσπασμα από το βιβλίο ένος χαρισματικού ανθρώπου του Σωτήρη Στυλιανού "μια προσωπική μαρτυρία" σελ. 91 (σχολ. βιβλίο), θα ήθελα να και να συντάξετε μια μικρή εργασία επιλέγοντας ανάμεσα στις δυο παρακάτω, πιο συγκεκριμένα:
α. Εργασία
Με βάση τα υπέροχα άρθρα:
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ…
ΕΜΕΙΣ ΟΙ “ΑΝΘΡΩΠΟΙ”…..!!!
Ας ενωθούμε λοιπόν όλοι να τους βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας και ας μην τους γυρνάμε την πλάτη! καταλήγει το εξαιρετικό πρώτο άρθρο. Προτείνετε τρόπους ευαισθητοποίησης και συμπαράστασης αυτών των διαφορετικών...ατόμων με ειδικά χαρίσματα.
β. Εργασία
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ!
ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΔΟΧΗ!Πρέπει ν’ αφήσουμε αυτά τα λουλούδια να μαραθούν;
Διαβάστε τα δυο άρθρα και συντάξτε ένα κείμενο στο οποίο να αναφέρετε, τι περιμένουν από εμάς.
Πηγή: http://nohmatikh.wordpress.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου