Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ο δικός μου Θεός



Ο δικός μου Θεός

δε μυρίζει λιβάνι, 

δεν φοράει στεφάνι

κι έχει μαύρα μαλλιά.



Στέκει φάρος λευκός

στο μικρό μου λιμάνι
λούζει φως το κορμί μου
και με παίρνει αγκαλιά.

Ο δικός μου Θεός
δεν χωράει σε εικόνες, 
δεν χωράει σε κανόνες, 
δεν φοράει χρυσά.

Είν’ το φέγγος του μόνο
που ζεσταίνει χειμώνες
η ζεστή του ανάσα 
όταν έξω φυσά.

Ο δικός μου Θεός
έχει κάρβουνα μάτια
και δυο ολόλευκα άτια
με αγγέλων φτερά.

Αν τη νύχτα κοιτάξεις
του ουρανού τα σημάδια
θα μας δεις να πετάμε
με τα χέρια ανοιχτά.

Ο δικός μου Θεός
αγαπάει το γέλιο, 
αγαπάει το χρώμα, 
αγαπάει τη βροχή.

Τόνε βρίσκω στη θάλασσα, 
στης βροχής τη σταγόνα.
Τόνε ψάχνω σε σένα


που έχεις χρόνια χαθεί...

Στίχοι:  
Μαίρη Φασουλάκη
Μουσική:  
   Παντελής Θαλασσινός


Δεν υπάρχουν σχόλια: