Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Κοίταξέ με... Αγίου Επιφανίου Κύπρου


"Κοίταξε στο πρόσωπό μου τα φτυσίματα, πού καταδέχθηκα προς χάριν σου, για να σε αποκαταστήσω στην παλαιά σου δόξα, πού σου είχα δώσει με το εμφύσημά μου. Κοίταξε στα μάγουλά μου τα ραπίσματα πού καταδέχθηκα για να επανορθώσω τη διεστραμμένη μορφή σου και να την φέρω στην όψη πού είχε σαν εικόνα μου. Κοίταξε στη ράχη μου τη μαστίγωση πού καταδέχθηκα, για να διασκορπίσω το φορτίο των αμαρτημάτων σου. Κοίταξε τα καρφωμένα χέρια μου, πού τα άπλωσα καλώς απάνω στο ξύλο του Σταυρού, για να συγχωρηθείς συ πού άπλωσες κακώς το χέρι στο απαγορευμένο δένδρο. Κοίταξε τα πόδια μου πού καρφώθηκαν και τρυπήθηκαν στο Σταυρό, για να εξαγνισθούν τα δικά σου πόδια πού έτρεξαν κακώς στο δένδρο της αμαρτίας".

(Αγίου Επιφανίου Κύπρου)

Αναδημοσίευση: Ηλιαχτίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: