Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Έτσι είναι ο άνθρωπος που γνώρισε τον εαυτό του.

Έτσι είναι ο άνθρωπος που γνώρισε τον εαυτό του.

Ένας αδελφός είπε στον αββά Ποιμένα:
"Με ταράζουν οι λογισμοί μου και δεν μ΄ αφήνουν να φροντίσω για τις αμαρτίες μου, αλλά με κάνουν να προσέχω τις ελλείψεις του αδελφού μου".
Ο Γέροντας του μίλησε τότε για τον αββά Διόσκορο, ότι στο κελί του έκλαιγε πάντοτε για τον εαυτό του, ενώ ο μαθητής του καθόταν στο άλλο κελί.
Πήγε λοιπόν κάποια φορά ο μαθητής στο κελί του Γέροντα και τον βρήκε να κλαίει, οπότε του λέει:
"Πάτερ, γιατί κλαις;"
Κι ο Γέροντας του απαντά:
"Τις αμαρτίες μου, παιδί μου, κλαίω".
Του λέει ο αδελφός:
"Δεν έχεις αμαρτίες, πάτερ"
Και ο Γέροντας του αποκρίνεται:
"Αλήθεια, αν αφεθώ να δω τις αμαρτίες μου, δεν μου φθάνουν άλλοι τρεις ή τέσσερις να κλαίνε μαζί μου γι΄ αυτές".
Είπε λοιπόν ο αββάς Ποιμήν: "Έτσι είναι ο άνθρωπος που γνώρισε τον εαυτό του".

Πηγή: http://1myblog.pblogs.gr/2011/04/etsi-einai-o-anthrwpos-poy-gnwrise-ton-eayto-toy.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: